اس ام اس210

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس عاشقانه2015,اس ام اس عاشقانه 2015,اس ام اس عاشقانه94,اس ام اس عاشقانه 94,اس ام اس عاشقانه93,اس ام اس عاشقانه 93,اس ام اس عاشقانه جدید,اس ام اس عاشقانه جدید2015,اس ام اس عاشقانه جدید 2015,اس ام اس عاشقانه جدید94,اس ام اس عاشقانه جدید 94,اس ام اس عاشقانه جدید93,اس ام اس عاشقانه جدید 93,اس ام اس جدید عاشقانه,اس ام اس جدید عاشقانه2015,اس ام اس جدید عاشقانه 2015,اس ام اس جدید عاشقانه94,اس ام اس جدید عاشقانه 94,اس ام اس جدید عاشقانه93,اس ام اس جدید عاشقانه 93,اس ام اس عاشقانه مهر94,اس ام اس عاشقانه آبان94,اس ام اس عاشقانه آذر94,اس ام اس عاشقانه دی 94,اس ام اس عاشقانه بهمن94,اس ام اس عاشقانه اسفند94,اس ام اس عاشقانه فروردین94,اس ام اس عاشقانه اردیبهشت94,اس ام اس عاشقانه خرداد 94,اس ام اس عاشقانه تیر94,اس ام اس عاشقانه مرداد94,اس ام اس عاشقانه شهریور94,اس ام اس عاشقانه برای شوهر,اس ام اس عاشقانه برای زن,اس ام اس عاشقانه برای همسر,اس ام اس عاشقانه برای شوهرم,اس ام اس عاشقانه برای زنم,اس ام اس عاشقانه برای مادر,اس ام اس عاشقانه برای پدر,اس ام اس عاشقانه مادرانه,اس ام اس عشقولانه,اس ام اس عشقی,اس ام اس عشق,اس ام اس عشق دوطرفه,اس ام اس عشقولانه جدید,اس ام اس عشق بازی,اس ام اس عاشق,اس ام اس معشوق,اس ام اس عاشقانه زیبا,اس ام اس عاشقانه قشنگ,اس ام اس عاشقانه توپ,اس ام اس عاشقانه باحال,اس ام اس عشق واقعی,اس ام اس عشق مجازی,اس ام اس عشق بازی جدید,دانلود اس ام اس عاشقانه,دانلود اس ام اس عاشقانه جدید,دانلود اس ام اس عشقولانه,شاد اس ام اس,دانلود اس ام اس عاشقانه 2015

مسیج,مسیح جدید,مسیج خنده دار,مسیج زیبا,مسیج فوق العاده زیبا,مسیج عاشقانه,مسیج خنده دار,مسیج طنز,مسیج جدید فروردین,مسیج جدید اردیبهشت,مسیج جدید خرداد,مسیج جدید تیر,مسیج مرداد,مسیج شهریور,مسیج شهریوری ها,مسیج مهر,مسیج جدید آبان,مسیج جدید آذر,مسیج جدید دی,مسیج جدید بهمن,مسیج جدید اسفند,مسیج جدید94,مسیج جدید93,مسیج جدید92,شاد اس ام اس,مسیج قشنگ,lsd[

اس ام اس,اس ام اس جدید,اس ام اس جدید91,اس ام اس جدید92,اس ام اس جدید93,اس ام اس جدید94,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس عاشقانه91,اس ام اس عاشقانه92,اس ام اس عاشقانه93,اس ام اس عاشقانه94,اس ام اس عاشقانه جدید,اس ام اس جدید عاشقانه,اس ام اس خنده دار91,اس ام اس خنده دار92,اس ام اس خنده دار93,اس ام اس خنده دار94,اس ام اس خنده دار جدید, اس ام اس جدید حنده دار,اس ام اس طنز91,اس ام اس طنز92,اس ام اس طنز93,اس ام اس طنز94,اس ام اس شاد,اس ام اس جدید طنز,hs hl hs

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

اس ام اس210

 

یادم باشه حتماً وقتی خواستم ازدواج کنم

یکی از شرایط این باشه که همیشه کنترل تلوزیون دست من باشه !

 

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

امروز ۵۰ متر دنبال تاکسی دویدم

بعد راننده نگه داشت گفت میخوای سوار بشی ؟؟

گفتم نه داداش فقط میخواستم که سفر خوشی رو برات آرزو کنم !

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

طرف تو آهنگش میگه :

چرا خورشید میتابه چرا میچرخه زمین

عشق من بگو چرا تو فقط بگو همین

خب روانی مگه با گالیله و نیوتــــــــون طرفی !؟

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

اگه اونی که هست و نیست می بود

و اونی که نیست و هست نبود

حال من اینطوری که هست نبود

و اونطوری که نیست می بود …

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

اس ام اس خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

سن من بستگی به خواست مامانم داره

یه وقتا می گه

«تو دیگه بچه نیستی، این کارا چیه؟ از تو بعیده»

یه وقتا هم می گه . . .

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

چه کسی میخواهد منو تو ما نشویم ؟؟

دمش گرم نجاتم داد!

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

آخه بی انصاف تو که می دونی باهات رودربایستی دارم

چرا یه جوک بی مزه تعریف می کنی که مجبورشم به شکل احمقانه ای بخندم؟!

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

یه روز

مخاطب خاصم ازم پرسید :چقد دوسم داری؟

منم گفتم:

حالا کی گفته من دوست دارم اصن !؟

هیچی دیگه

رف مخاطب عام شد کصافط

جنبه شوخی ام نداشت!

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

صد برابر همه” نه ” هایی که باید میگفتم و نگفتم

امروز باید بگم غلط کردم !

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

این پیام فقط جهت ظهور نام زیبای بنده روی گوشی شماست

لطفا ذوق کنید !

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

ایام هفته من اینجوری میگذره :

شنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

یکشنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

دوشنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

سه شنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

چهارشبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

پنشمبه جمه

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

دختره PM ﺩﺍﺩﻩ :ﮐﺠﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ؟

ﮔﻔﺘﻢ:ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ

ﮔﻔﺖ:ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟

ﮔﻔﺘﻢ: ﺑﻐﻞ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ

ﮔﻔﺖ:ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻤﺴﺎﯾﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟

ﮔﻔﺘﻢ:ﺑﮕﻢ ﺑﺂﻭﺭﺕ ﻧﻤﯿﺸﻪ

ﮔﻔﺖ: ﺗﻮﺭﻭﺧﺪﺍ ﺑﮕﻮ ؟؟

ﮔﻔﺘﻢ:ﮐﻨﺂﺭ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ

ﻫﯿﺠﯽﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﻮﮐﻢ ﮐﺮﺩ !

ﻣﺮﺩﻡ ﺍﻋﺼﺎﺍﺏ ﻧﺪﺍﺭﻥ

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

دیروز یکی اس داد میتونیم با هم بیشتر آشنا شیم ؟

گفتم شما؟ گفت حالا آشنا میشیم

من قدم ۱۷۳ و۶۹کیلو

گفتم مگه میخوام گوسفند بخرم؟

دیگه جواب نداد

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

ﺻﺪﺍﯼ ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﻧﻤﯿﺰﺍﺭﻩ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ

ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺸﻢ ﺗﺎ ﻫﻔﺖ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﭘﺮﻭﺭﺷﮕﺎﻩ

ﺑﻌﺪﺷﻢ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯﯼ

ﺑﻌﺪﺷﻢ ﺭﻓﺖ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﺧﻮﺍﺑﮕﺎﻩ

ﻫﻤﻮﻧﺠﺎﻡ ﯾﮑﯿﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻪ ﺑﺮﻩ ﺳﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ

ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﯾﺎ !

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

زندگی من به دو بخش تقسیم می‌شه

بخش اولش مهم نیست

بخش دومش هم به کسی مربوط نمی‌شه !

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

صب از خونه زدم بیرون ، دیدم گوشیم نیست

از یه بنده خدایی گوشی گرفتم

زنگ زدم خونه پرسیدم گوشی من تو خونه ست؟

گفتن حالا میگردیم خبر میدیم

یهو دیدم گوشیم داره از اعماق کیفم زنگ میخوره

پیداش کردم دیدم از خونه زنگ میزنن

میگم: بله؟

میگن: الو سلام؛میگماااا گوشیت تو خونه نیستااا؛ بگرد پیداش کن !

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

به سلامتی خودمون که خوبیم

ولی بعضیا فکر میکنن خوبی از خودشونه……!!!

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

دقت کردین کم کم داریم نسبت به زلزله هم بی تفاوت میشیم ؟!

میگن فلان جا لرزید !!! میگیم عـه؟ بـاشه !

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید

وحشتناک ترین لحظه ی دوران مدرسه این بود

که صبح دیر برسی مدرسه و ببینی هیچکی

تو حیاط نیست!

اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید





برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.